Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

Eski telefonlarınızın içinden böyle altın çıkarılıyor

Her yıl milyonlarca ton elektronik atık çöpe gidiyor ve içindeki değerli metaller de birlikte kayboluyor. Ancak bilim insanları eski telefonlar ve bilgisayarlardan çevre dostu bir yöntemle altını geri kazanmanın yolunu buldu.

Milli motosikletçi Deniz Öncü Moto2 Hollanda yarışını tamamlayamadı

Motosiklet sürücüsü Deniz Öncü, Moto2 Dünya Şampiyonası’nın Hollanda’da düzenlenen 10. ayağını tamamlayamadı. Drenthe bölgesindeki 4,5 kilometrelik TT Assen Pisti’ndeki yarış, 22 tur üzerinden yapıldı.

Bakanlık ikinci el otomobil satışı yapanların peşine düştü: 72 milyon Türk Lirası idari para ceza kesti

Ticaret Bakanlığı, Motorlu Kara Taşıtlarının Ticareti Hakkında Yönetmelik kapsamında yapılan inceleme ve denetimlerde yetki belgesiz ikinci el motorlu kara taşıtı ticaretinde bulunduğu tespit edilen 101 gerçek ve tüzel kişi hakkında yaklaşık 72 milyon Türk Lirası idari para cezası uygulandığını bildirdi.

Bilek güreşi branşında Kayseri’ye 45 madalya

Bu yıl 45 madalya alınan bilek güreşi branşında önemli derecelere imza atan sporcular; Kayseri Gençlik ve Sporİl Müdürü Ali İhsanKabakcı’yı ziyaret etti.

Araçlarda yeni dönem! Akıllı lastik için harekete geçildi

Otomobillerde yeni dönem için çalışmalar başladı. Araçlarda akıllı lastik kullanımı için düğmeye basıldı.

Nijerya’dan yapay zekaya 7,5 milyon dolarlık yatırım

Nijerya federal hükümeti, Gates Vakfı işbirliğiyle yapay zeka temelli çözümlerin geniş çapta uygulanmasını hedefleyen 7,5 milyon dolarlık “Nijerya Yapay Zeka Ölçekleme Merkezi”ni hayata geçirdi.